Un*x suxx? http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux/local/

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Sobota Říjen 23 17:52:24 CEST 1999

On Sat, 23 Oct 1999, h wrote:

> Toto je k videni posledni dobou vzdy o vikendu, znamena to, ze Linux/Unix
> stroje nejsou schopny zajistit stabilni FTP sluzbu, nebo je pristup jen pro
> vyvolene? :))
>
> O restrikci pro only reverse DNS nemluve - v teto souvislosti, nevite, proc
> to nejde stahnout (jen browsit) via HTTP, nebo o nejake sluzbe na Inetu,
> ktera je schopna zobrazit FTP jako HTTP? Vim jen o placenych (v USA).
>
> vp.

Sice nevim proc vystupujete jako clovek, ktery nevi (nechce vedet)
jaky je rozdil mezi jadrem a aplikaci, ale
zkusil bych spise toto URL:

ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/pub/linux/local/
Zni trochu logicteji (cimz nevylucuji, ze
to Vase obcas nefunguje/nefungovalo).

Mimochodem je zajimave co vam vas klient vratil za hlasku.
Neda se rici, ze by byla vylozene nepravdiva, ale
rikat I/O error "chybe" Connection refused???
Asi by jste mel pouzivat neco co
ma mene "fantazie" a zbytecne Vas neuvadi v omyl
a nebo je srozumitelne pro ostatni lidi.

Vice Vam snad poradi spravce. Nechci hadat, ale
osobne nevidim duvod proc by Vami uvedene URL melo fungovat.

Pokud jde o DNS tak je to Vase chyba, nebo chyba vaseho ISP.
Kdyz je chyba na strane klineta, mel by se opravit klient
a ne server. Prijde mi to pomerne logicke.
Pokud nejde opravit klinet, najdete si jineho.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr