Un*x suxx? http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux/local/

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Říjen 24 10:46:49 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Sice nevim proc vystupujete jako clovek, ktery nevi (nechce vedet)
> jaky je rozdil mezi jadrem a aplikaci, ale

Moje zkusenost je takova, ze odysseus.fi.muni.cz je kazdou chvili,
hlavne o vikendu unreachable. Uz se presne nepamatuji, od ktereho
routeru prichazi ICMP hlaska, ale snad je to ten rbm2. Neda se z toho
poznat, jestli jenom spadnul ten pocitac, nebo nekdo pres vikend vypina
napajeni pro nejaky router nebo co se deje.

> zkusil bych spise toto URL:
>
> ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/pub/linux/local/
> Zni trochu logicteji (cimz nevylucuji, ze
> to Vase obcas nefunguje/nefungovalo).

Jak uz tu bylo doporucovano, nepsal jsem o tom do tehle konference, ale
napsal jsem ftpadminovi, ale zadnou odpoved jsem nedostal. Jakkoliv je
mi jasne, ze je provoz onoho serveru neziskovy, dobre jmeno to Linuxu
ani muni nedela. (i kdyz nebezi na Linuxu)

Zdravi

Petr Soucek