Y2K problem

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Sobota Říjen 23 20:15:21 CEST 1999

> nedavno jsem koupil za par supek PC 486DX4/100 a v blahove vire, ze nejakou
> dobu vydrzi jsem ho zacal uzivat. Vcera jsem testovacim softem kontroloval
> problem Y2K a malem jsem dostal infarkt. Hned pri prechodu na r.2000 je
> failure ! Pri startu se BIOS hlasi jako AWARD v. 4.50 PG; JUN 29,1995 REV B.
> Nikdy jsem nepovazoval za nutne se problemem Y2K zabyvat do hloubky (nemel
> jsem PC) a ted jsem bezradny a nevim kde je chyba. Je nekde v cestine
> dostupny popis problemu Y2K a jeho reseni (vim, ze ano, ale nevim kde -
> [...]

Ono sa o tom roku 2000 vela spekuluje. Ludia sa boja ze pocitac neprezije
a pritom sa niet coho bat. Ked pocitac nenahodi rok 2000 sam, tak ho
zadate rucne. Problematika roku 2000 je podstatna pre servery, ktore bezi
adnom aj nocou.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }