Y2K problem

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Sobota Říjen 23 20:36:22 CEST 1999

> Ono sa o tom roku 2000 vela spekuluje. Ludia sa boja ze pocitac neprezije
> a pritom sa niet coho bat. Ked pocitac nenahodi rok 2000 sam, tak ho
> zadate rucne. Problematika roku 2000 je podstatna pre servery, ktore bezi
> adnom aj nocou.

	'-) takovychto nazoru a dalsich podobnych jsem uz slysel...., zajimalo
by mne, co lide budou v ucetnictvi delat, az jim napr. bude chybet
29.2.2000, az zjisti, ze jejich CMOS proste rok 2000 neumi, protoze 19
je v ni natvrdo 'zadratovane' a menit se da pouze posledni dvoucisli
atd. Pokud jste takovy pocitac v zivote nevidel, mate stesti, nam jich
rukama proslo dost, ktere nesly opravit jinak nez HW kartou nebo vymenou
MB...

	Problematika roku 2000 je daleko komplexnejsi nez jen to, aby se
1.1.2000 neobjevil na pocitaci jiny datum, doporucuji si o tom neco
precist nebo s batohem a proviantem alespon na tyden zapadnout na
Silvestra nekam do vysokych hor... Y2K totiz neni zdaleka jen problem
pocitacu jak by se na prvni pohled mohlo zdat...ostatne, proc
spekulovat, uvidime skutecne bude zacatkem pristiho roku, ale ja vazne
chapu lidi, kteri se uz nyni s tim proviantem chystaji...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz