IPIP tunel

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Neděle Říjen 24 10:46:35 CEST 1999

>Nevim na co presne se ptate, ale na obou stranach musi byt konfigurovano
>rozhrani pro tunel (vstup/vystup do/z tunelu).

No za urcitych okolnosti prave nemusi a to v pripade, ze na jedne
strane jsou adresy routovatelne a na druhe strane je sit.
s privatnimi adresami.

 Napr.

      router A                             router B
 194.xxx.xxx.xxx -------- TUNEL --------> 192.168.1.0/24

 V tomto pripade jsem na 2.0.x jadre mel pouze na routeru
"A" nakonfigurovan tunel na router B a na ruteru B jsem
mel pouze zatazeny modul ipip.o, ktery paktety "vybaloval" z
ipip. Takze paket, ktery sel ze site A sel pres tunel, ale
zpatky to bezelo samo, protoze cilova adresa bylaroutovatelna.

            JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00