IPIP tunel

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pondělí Říjen 25 10:50:16 CEST 1999

On 24 Oct 1999, Jakub Dadak wrote:

> No za urcitych okolnosti prave nemusi a to v pripade, ze na jedne
> strane jsou adresy routovatelne a na druhe strane je sit.
> s privatnimi adresami.
>
>  Napr.
>
>       router A                             router B
>  194.xxx.xxx.xxx -------- TUNEL --------> 192.168.1.0/24
>
>  V tomto pripade jsem na 2.0.x jadre mel pouze na routeru
> "A" nakonfigurovan tunel na router B a na ruteru B jsem
> mel pouze zatazeny modul ipip.o, ktery paktety "vybaloval" z
> ipip. Takze paket, ktery sel ze site A sel pres tunel, ale
> [...]
A co zdrojova adresa ze site B, to zajistujete nejakym jinym zpusobem ?
Potom vsak marne premyslim, k cemu muze byt takova konfigurace v realu
uzitecna. Prosim objasnete mi to. Dekuji.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz