Pocestovani Red Hatu

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Říjen 23 20:33:07 CEST 1999

Hi!

> Legraci si nedelam.
> Jasne ze vim ze zrovna ted je novy RedHat 6.1CZ. To samozrejme vim. Ale
> zajimalo mne, jestli je mozny se do prekladani aktivne zapojit, jako je tomu
> prave v pripade Debianu...

Asi nechapete ze ceskym prekladem packagi z debianu se nejspis prelozi
i package pro redhat... Protoze zdrojaky jsou spolecne. Takze klidne
pomozte debianum, a potom pockejte az si redhat zmeny vyzvedne od
upstream vyvojaru. (Je pravda ze aplikace jako rpm si budete muset
pocestit sami, ale tech je IMNSHO absolutni minimum).
								Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!