Un*x suxx? http://www.fi.muni.cz/ftp/pub/linux/local/

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Neděle Říjen 24 13:40:29 CEST 1999

   From: Petr Soucek <petr na ryston.cz>
   Date: Sun, 24 Oct 1999 10:46:49 +0200

Zdravím,

   > Jak uz tu bylo doporucovano, nepsal jsem o tom do tehle konference, ale
   > napsal jsem ftpadminovi, ale zadnou odpoved jsem nedostal. Jakkoliv je
   > mi jasne, ze je provoz onoho serveru neziskovy, dobre jmeno to Linuxu
   > ani muni nedela. (i kdyz nebezi na Linuxu)

server ftp.linux.cz (aka ftp.fi.muni.cz, odysseus.{fi.muni,linux}.cz) běží na
Linuxu. Něco jiného je www.linux.cz. Vzhledem ke konfiguraci našeho FTP
serveru a k tomu, že je připojen k síti v kanceláři, kde se o víkendu asi
příliš neklimatizuje :-), se velmi často přehřívá. Už se plánuje jeho přesun
do klimatizovaného sálu a doufám, že neprozradím nic tajného, pracuji i na
jeho _podstatném upgradu_.

BTW - k neshopnosti lidí pochopit, kde je chyba (chybějící reverzní záznam při
přístupu na ftp.linux.cz) se nebudu vyjadřovat. To je totéž, jako když na
hotline ISP někdo zavolá, že nejede např. www.seznam.cz (náhodně vybráno), ať
s tím dotyčný něco udělá... Volající prostě není schopen pochopit, že je to
mimo pole působnosti dotyčného.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz