Y2K problem

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pondělí Říjen 25 10:10:41 CEST 1999

Prosim Vas,

kdyz zjistite v roce dva tisice ze vas domaci pocitac neni schopen rok dva
tisice akceptovat, tak s tim neco udelate ( vymenite software, harware,
nebo oboji. Ale jen v pripade, ze vam to bude cinit potize  - faktury z
pocatku minuleho stoleti a tak podobne.  Zalezi na aplikaci. Ale rozhodne
neni treba se domnivat ze pocitac nepujde zapnout. Nejjednoduzsi zpusob
jak to otestovat je asi tento. V setupu Biosu si nastavite datum a cas na
31.12.1999 23:55 a restartujete. No a pak jen budete sledovat jaky vliv ma
prechod na rok 2000 na vase programy. Uvidite jaky cas vam bude ukazovat
operacni system a potom ostatni aplikace. Rozhodne by jste nemel prijit o
data nebo neco takoveho. Uz pro to, ze si jako kazdy rozumny uzivatel
udelate pred pokusy zalohu cennych dat.

Hodne stesti

Michal

--