high availability (was: Re: RH 6.1 - zklamani - dlouhe)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 25 08:04:39 CEST 1999

Robert Dobozy wrote:
> Ahoj vsetci,...........................
> K tomu odpajaniu a pripajaniu SCSI zariadeni za jazdy:
> Samozrejme za normalnych okolnosti to nie je mozne.

Odskusane pripojovanie za jazdi na adaptec2940(myslim), adaptec AHA1505 a initio
boly pouzite stary fastscsi disk/ scsi CDROM / jaz 2G pripajal a odpajal som
zariadenia na konci retazca (bez problemou) dokonca sa my podarilo strcit jaz
drive medzi radic a disk (disk som neodhlasil) bez problemou na koniec retazca
som pripajal zariadenia ked disk isiel (kopiroval som man). neboli pouzite
ziadne specialne konektory (standartne 50pinove konektory normal i tesni a na
AHA1505 bol canon 25pinovy //taky akop je na par porte//) z radicmy som nic v
biose nerobil a ten AHA1505 je bez biosu

uz sa tesim :)

--
Jsou dve cesty, jak pristupovat
k psani pocitacovych programu: