Re: vmware (bylo Re: OT - jak zapnout obrázky)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Říjen 25 12:45:54 CEST 1999

Dne 25.10.1999 Lafy napsal

> Mozem sa spytat, ktoru verziu xfree mate?
> Lafy

3.3.4 z rawhide (ted uz je tam ale 3.3.5). Doplnujici info: mam starsi
grafiku S3 868 Vision, takze vmware tvrdil, ze nelze pouzit DGA. Behalo to
tedy bez nej. Mel jsem nainstalovane vmware tools, pouzival jsem i sit,
zkratka temer vse.

Jediny problem, ktery jsem pozoroval byl v tom, ze tak pri jednom z peti
startu Woknous spadly pri bootu s hlaskou Windows protection error, ale to
by podle dokumentace mel spis mit na svedomi procesor AMD K6. Testoval
jsem napr. aplikace PsiWin (propojeni PDA Psion s PC pres seriovy port),
Netscape Communicator 4.6, Internet Explorer 5, Ulead gif animator a par
dalsich drobnosti. Nebylo to nijak dukladne pouzivani, jenom jsem si s tim
trosku hral, nez vyprsel trial a pak jsem to zase odeslal do /dev/null

<JOKE>Mimochodem, to se mi na vmware libi nejvic - ze muzu smazat Wokna
tak snadno a rychle :)</JOKE>

--
S pozdravem