Re: OT - jak zapnout obrázky

Pátek Říjen 22 19:08:18 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Jaroslav Lukesh wrote:

> Jiz v prvnim odstavci jsem podotykal, ze na Inet muzu jen pres Metaframe

To se, pane kolego, nesmite divit, ze dostanete tuhle odpoved, kdyz se
zeptate v teto konferenci. :)

Jinak ja bych se tou radou ridil aspon na strane "terminalu" a na ty
NTycka propasoval proxy, ktera by mi umoznovala na Net chodit z meho
vlastniho pocitace, kde bych mel spusteny takovy browser, jaky by se mi
zrovna zachtelo. :)

> (NT), coz jsou terminalova Windows NT. Tam muzu spustit jen explorera,
> nebot netscape je na cerne listine nebezpecnych programu (stejne jako
> MSIE5). Linux tam nainstalovat jaksi nejde, nebot na tom jede ucetnictvi a
> x dalsich veci, co na linuxu nejedou (dokumentace siti - netviz, ale take

A krome toho nema certifikaci na TCSEC C2, je trikrat pomalejsi, nema
jasnou vizi a za podporu se musi platit. :)

> Word, Excel - obchodni organizace musi byt kompatibilni, ze? Jinak si
> neprecte ani cenik v excelu 2000 co dostane od vyrobce ci distributora).

To by se asi zakaznici divili, kdyby nekdo spocital naklady na porizeni a
udrzbu "kompatibilniho" hw a sw, pak do faktur uvadel polozku "naklady na
kompatibilitu." :)

> keep smile :-)

Nema to spis byt "keep smiling"?