IPIP tunel

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Říjen 25 14:24:07 CEST 1999

On 24 Oct 1999, Jakub Dadak wrote:

>            ^^^^^^^^^^^          ^^^^^^^^^^^^^
>A co zdrojova adresa ze site B, to zajistujete nejakym jinym zpusobem ?
Smer A -> B:
zdrojova adrese je napr. 194.xxx.xxx.1
cilova adresa je napr. 192.168.1.1

Aby se tento paket zaroutoval, je treba tunelu aby se dostal na router B,
ktery uz vi co s nim dal delat
Smer B -> A:
zdrojova adresa je napr. 192.168.1.1
cilova adresa je napr. 194.xxx.xxx.1

Protoze cilova adresa je normalne routovatelna, neni treba
tunelu na cestu zpet.

>Potom vsak marne premyslim, k cemu muze byt takova konfigurace v realu
>uzitecna. Prosim objasnete mi to. Dekuji.

No to je jednoduche. Napriklad jedna cast firmy v Brne (A) potrebuje
pristupovat
do site druhe casti v Praze(B). Sit v praze je adresovana v adresach typu
192.168.xxx.xxx,
ale cast v Brne ma adresy routovatelne. Protoze z jakychsi duvodu neni
vhodne
delat nejaky preklad adres na routeru v Praze, tak jsem zvolil jako reseni
tunel.

Nyni pouzivam cipe a jsem s nim spokojen.

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00