IPIP tunel

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pondělí Říjen 25 15:20:10 CEST 1999

On 25 Oct 1999, Jakub Dadak wrote:

> Smer A -> B:
> zdrojova adrese je napr. 194.xxx.xxx.1
> cilova adresa je napr. 192.168.1.1
>
> Aby se tento paket zaroutoval, je treba tunelu aby se dostal na router B,
> ktery uz vi co s nim dal delat
> Smer B -> A:
> zdrojova adresa je napr. 192.168.1.1
> cilova adresa je napr. 194.xxx.xxx.1
>
> Protoze cilova adresa je normalne routovatelna, neni treba
> tunelu na cestu zpet.

> No to je jednoduche. Napriklad jedna cast firmy v Brne (A) potrebuje
> pristupovat
> [...]

Jestli jsem to dobre pochopil, tak je to reseni sice funkcni (pokud se
ze site B neodkazuji primo do Internetu, ale pouze do site A), ale,
prominte mi ten vyraz, pekne prasacke. Na internetu by se podle meho
nemely objevit privatni adresy v zadne podobe (cilova, ani zdrojova
adresa paketu, DNS, ...). Vyjimku muze tvorit ta cast Internetu, ktera
je pod mou spravou a ja zajistim, ze me privatni adresy budou pro ostani
uzivatele internetu neviditelne.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz