OT :Re: Sendmail a Relaying denied ...

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Říjen 25 14:34:36 CEST 1999

> nehovoriac o tom, ze si tu niekto splietol konferenciu, myslim ze v tom
> nemate uplne jasno.
> relay-domains subor, ktory oznamuje "pre ake domeny moze prijimat
> postu". t.j. ak pocitac nema nastavene v subore access RELAY, tak sendmail
> pozrie do relay-domains (ci je to lokalna domena) a ak sa tam nenachadza
> vypise Relaying denied.
>
> S pozdravom

nevravim ze tomu rozumiem ale potom naco je dobre mat subor sendmail.cw a ako
je mozne ze akonahle som do relay-domains pripisal domenu tak mi problem
relaying deny pre cudzie domeny zmizol
mozno to chapem zle ale v dokumentacii bolo napisane nieco a la sendmail.cw
je externy subor ktory v sendmail.cf nahradzuje tabulku so zoznamom lokalnych
domen
nehovoriac o tom ze potom ak by bola pravda to co je napisane vyssie tak by
mi z 20 domen isla len jedna (ale idu vsetky...)

dz

ps pokial sa mylim tak mi to prosim vysvetlite, rad sa poucim

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |