OT :Re: Sendmail a Relaying denied ...

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Říjen 25 15:17:58 CEST 1999

> nevravim ze tomu rozumiem ale potom naco je dobre mat subor sendmail.cw a ako
> je mozne ze akonahle som do relay-domains pripisal domenu tak mi problem
> relaying deny pre cudzie domeny zmizol
> mozno to chapem zle ale v dokumentacii bolo napisane nieco a la sendmail.cw
> je externy subor ktory v sendmail.cf nahradzuje tabulku so zoznamom lokalnych
> domen
> nehovoriac o tom ze potom ak by bola pravda to co je napisane vyssie tak by
> mi z 20 domen isla len jedna (ale idu vsetky...)

mama moja citajte dokumetaciu :-)
-sendmail.cw obsahuje mena domen(pocitacov) pre ktore prebera sendmail
postu ako pre SEBA.
-relay-domains je subor ktory oznamuje pre ktore domeny ma hodit postu do
queue a potom posielat dalej najnizsiemu MX zaznamu

ked neviete co preco a ako bezi pozrite si zaciatok sendmail.cf suboru.
su tam vymenovane featury ktore su implentovane. co ktora robi sa docitate
na www.sendmail.org

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }