RH 6.1cz - problem s fdiskem

Marek Dieze dieze na brn.pvt.cz
Pondělí Říjen 25 15:29:11 CEST 1999

Dobry den.
Instaloval jsem RH 6.1cz-final na Compaq Proliant 1600. Disk je SCSI 18
GB. Pri instalaci (v grafice) se mi podarilo vytvorit jen sda1 partition
jako primary a dalsi oblasti se cpaly na extended partition (sda5,
sda6). Asi to cele zhobluju a vytvorim
oblasti znovu. Ale kde je tedy problem. Nechal jsem si asi 8 GB
neobsazenych s tim, ze oblasti vytvorim pozdeji. Fdisk mi vsak pri
jakekoliv cinnosti (create, delete) spadne - Segmentation fault. Chci se
tedy zeptat, jestli ma nekdo podobnou zkusenost. Neni to chyba v fdisku?

P.S. Je to moje prvni zkusenost s Linuxem a SCSI zarizenimi, doposud
bylo vse na IDE.

S pozdravem
	M.Dieze