RH 6.1cz - problem s fdiskem

Pondělí Říjen 25 18:39:58 CEST 1999

Nekdo (myslim, ze tady) tvrdil, ze za to mohou locales. Takze zkuste:

LC_ALL=C fdisk /dev/sda

Ja to vyresil pucenim starsiho fdisku, ovsem na formatovani uz jsem
pouzil mke2fs z RH6.1, protoze ten umi ext2 rev.1, kteryzto nevytvari
linearne kopie superbloku po 8kB, takze to je dabelsky rychle pro fsck,
mount, rm & spol zvlaste na vetsich discich.

--
                        Milan Kerslager