Startovni skripty redhatu & "divny" ethernet

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pondělí Říjen 25 16:28:31 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Nemam nic proti tomu. Jen me nenapadlo, co tam napsat. Uz mi
> nekdo poradil, ze 255.255.255.255...

> Pro ppp to funguje bez problemu. Otazka je, zda to funguje pro eth.
> (No, v nejhorsim jeste jedno IP nekde vystouram.)

> Z /etc/rc.d/init.d/network si vyvolavam svuj skript, ktery se o
> podobne vylomeniny stara. Takze tam.

> 1. Neni desitkovy hub. Je stovkovy hub, a desitkovy koax.
> 2. Propojit mezi sebou klidne, ale neco mi prece musi desitku
> urychlovat na stovku a naopak.

Ja tomu vasemu pazadavku porad nerozumim. Co vlastne chcete ? Chcete propojit
desitkovy karty s koaxem se stovkovym hubem ? nebo co ? Vzdyt temer ke kazdemu
hubu se da koupit ( pokud uz tam neni ) koaxovej modul. No bylo by po
problemech s pridelovani IP a oddelovanim nejakymi maskami. Nevim na co by jste
musel kupovat dual speed hub.

> Pripada mi to, ze mam dve moznosti:
> 1. dual speed hub, asi za 6kK
> 2. dalsi sitovka do routeru (a tech mam plno zbytecnych) a asi dve
> hodiny meho casu pro vytvoreni automatickych skriptu. Docela
> slusna hodinova mzda, ne?
>
> Nemusel bych vubec routovat, muzu bridzovat, ale pak by mi ta
> desitkova cast zdrzovala.

no a o kolik by zdrzovala a koho ?

--
Michal Weinfurtner