Startovni skripty redhatu & "divny" ethernet

Pondělí Říjen 25 16:47:42 CEST 1999

Petr Novotny (Petr.Novotny na antek.cz) wrote:
: Aha, nechal jsem se zmast svymi myslenkami. Hm... [procitani
: /usr/doc/HOWTO/mini/Bridge] Nevim, jestli mi bridge pomuze - tam
: tvrdi, ze bridge nema vlastni IP adresu... Ja ji potrebuju - on SMTP
: server bez vlastni IP adresy toho moc neudela...

To howto neznam, ale vim ze linuxovy bridge IP adresu mit _nemusi_, nicmene
_muze_. Pokud je to v tom howto jinak, je to tam spatne.

Leos Bitto