Konfigurace AfterStepu ?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Říjen 25 20:41:40 CEST 1999

Dne 25.10.1999 Zdenek Jedlicka napsal

> pouzivam AfterStep z instalace RH 6.0 CZ. Vypada dobre, je rychly, ale
> ouha - mam veliky problem z konfiguraci menu, jehoz konfigurace probiha
> pres jakousi adresarovou strukturu. Predelam-li podle sveho, po restartu
> X je vse v poradku, nez je spustim znovu. AfterStep si tuto stukturu nejak
> generuje automaticky, takze mi vse opet predela do puvodniho stavu.
>   Lze se s tim nejakym zpusobem vyporadat ? Chtel bych si udelat vlastni
> skupiny aplikaci ...

No, tuhle odpoved mozna nechcete slyset, ale co zkusit Window Maker?
Vzhledove by mel byt AS dost podobny a rozhodne mi pripada uz dost
promakany. Je z velke casti i pocesteny a existuji minimalne dve pekne
konfiguracni klikaci utility (ovsem editaci conf souboru se samozrejme
meze nekladou :)

Jenom mam pocit, ze na RH6.0 je bud nejaka stara verze nebo jsem s ni mel
nejaky problem, uz nevim, rozhodne jsem si nakonec stahl posledni verzi
primo z www.windowmaker.org.

--
S pozdravem