Konfigurace AfterStepu ?

fuf na fuf.sh.cvut.cz fuf na fuf.sh.cvut.cz
Pondělí Říjen 25 21:08:43 CEST 1999

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
> Dne 25.10.1999 Zdenek Jedlicka napsal

> No, tuhle odpoved mozna nechcete slyset, ale co zkusit Window Maker?
> Vzhledove by mel byt AS dost podobny a rozhodne mi pripada uz dost
> promakany. Je z velke casti i pocesteny a existuji minimalne dve pekne
> konfiguracni klikaci utility (ovsem editaci conf souboru se samozrejme
> meze nekladou :)

 boze, to je zase rada tak do /dev/null ... mily pane krausi,
    1) z puvodniho mailu jsem nanabyl dojmu, ze dotycny o tento typ rady
       ma zajem. to, ze s AS ma problemy je _pouze_ vina panu z RH, kteri
       se nebavi s vyvojarema a meni si, co chteji a jak. mel jsem tu cest
       s jednim z nich hovorit a nabyl jsem dojmu, ze jen Oni jsou Ti,
       kteri Rozhoduji, co bude a jak to bude.
    2) Window Maker AS rozhodne neni vzhledove podobny a pokud je, tak jen
       v pripade, ze je AS nakonfigurovany tak, aby jako WM vypadal.
       myslim, ze kdyz kouknete na as.themes.org nebo jine www stranky
       venovane AS, uvidite v jednotlivych vzhledech AS velke rozdily
       (vetsinou). co se tyce konfigurace vzhledu, ma AS obrovsky naskok
       pred WM.
       WM ma moznosti, ktere AS stale nema - jako napr. klikaci
       konfiguracni utilitka (ascp je stare), ale tim to tak asi konci. AS
       je co se tyce konfigurovatelnosti na tom opravdu velmi dobre -
       akorat mu schazi ty klikaci konfiguracni nesmysly.
    3) pokud mate zajem si AS vyzkouset, rad vam budu k dispozici - aspon
       poznate jiny konfigurovatelnejsi window manager:)

--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)