2 pocitace na 1 monitor a 1 klavesnici

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Říjen 25 21:54:44 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Michal Krause wrote:

> Dne 25.10.1999 Petr Snajdr napsal

> Myslis, ze muzes mit dve graficke konzole a na obou mit to same? To se mi
> nezda.
>
> Puvodni pozadavek byl na moznost pouzivat jeden monitor a jednu klavesnici
> na praci s vice pocitaci. To ja jsem navrhl, ze krome HW switche to muze
> delat pro Xy i VNC. A porad si myslim, ze Xka podobnou moznosti samy o
> sobe nedisponuji :)

neumum si to vysvetlit jinak nez ze si vubec nerozumime :)
Mam 2 pocitace, sit a u jednoho znich 1 monitor a jednu klavesnici.

1) spustit 2 xservery a prepinam mezi nimi. Na jednom je lokalni
a na druhem vzdaleny pocitac.

2) pustim jeden X server a spoustim an nem X klienty treba z deseti
pocitacu bez klavesnic, monitoru a treba i grafickych karet

K dispozici samozrejme nemam moznost odpojit se a znova pripojit odjinud
jako treba v pripade VNC, ale na druhou stranu je to k siti IMHO
o neco setrnejsi nez VNC. V cem je tedy jadro pudla? :-)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr