Pocestovani Red Hatu

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Úterý Říjen 26 09:39:36 CEST 1999

    MK> Nechci rypat, ale v tom pripade zlobi klient i me - Pine 4.20 :)

Abychom to jednou pro vždy uzavřeli: Znak, který některým lidem dělá
problémy, je tvrdá mezera, kód #xA0.  Dle mého názoru se jedná o zcela
normální znak znakové sady ISO 8859-2, představující tvrdou mezeru (to
samé co   v SGML).  Některé fonty cítí potřebu tvrdou mezeru
zobrazovat jinak než normální mezeru a někteří klienti cítí potřebu
tento znak nějak transformovat (např. XFMail).  V obou případech je
chyba na straně klienta.

Co se týče Pine, nevím, neznám, neviděl jsem, takže neporadím (kromě
rady analogické té ohledně AfterStepu, já používám Gnus;-)).

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm