Pocestovani Red Hatu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Říjen 26 10:56:03 CEST 1999

Dne 26.10.1999 Milan Zamazal napsal

> Abychom to jednou pro vždy uzavřeli: Znak, který některým lidem dělá
> problémy, je tvrdá mezera, kód #xA0.  Dle mého názoru se jedná o zcela
> normální znak znakové sady ISO 8859-2, představující tvrdou mezeru (to
> samé co   v SGML).  Některé fonty cítí potřebu tvrdou mezeru
> zobrazovat jinak než normální mezeru a někteří klienti cítí potřebu
> tento znak nějak transformovat (např. XFMail).  V obou případech je
> chyba na straně klienta.

Nevim ted, kde bych si overil, zda onen znak patri ci nepatri do
ISO-8859-2, ale nevylucuju, ze je problem treba i ve fontu. Nicmene se
musim zeptat: je nutne tento znak pouzivat, pokud Tvuj klient zalamuje
radky? Myslim si, ze jeho pouziti je smysluplne tam, kde se ocekava
nevyzpytatelne zalamovani na strane klienta s cilem zajistit, aby
nedochazelo k zalomeni tam, kde je to nezadouci. Pokud to dela Gnus sam,
pripadalo by mi logictejsi, aby stejne inteligentne, jako tvrde mezery
umistuje, zalamoval radky treba i pri preformatovani. Pokud to delas ty
rucne, plati to same :)

> Co se týče Pine, nevím, neznám, neviděl jsem, takže neporadím (kromě
> rady analogické té ohledně AfterStepu, já používám Gnus;-)).

Dobra, patri mi to :)

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.