OT: time

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Úterý Říjen 26 10:33:56 CEST 1999

On Fri, 22 Oct 1999, Milos Prudek wrote:

> Jenom kdyz se chystate neco odeslat mailem. Pokud vas pocitac opravdu
> slouzi vetsinou k praci a k mailovani jen obcas, tak to nebudete muset
> delat casto :-)
>
> Ale myslim ze odchylka 1 hodina neni kriticka. Horsi jsou pripady kdy je
> odchylka i nekolik let...

Ked citam maily z konferencie, tak aj male odchylky su neprijemne. Najpr si
precitam vsetky odpovede a az nakoniec sa dostanem ku povodnej otazke. Alebo
sa novy mail zaradi medzi stare maily, ktore som si nechal vo foldry s tym,
ze sa k nim este vratim.
Prosim vsetkych zucastnenych, synchronizujte si cas svojho pocitaca so
svetovym casom.

					jano

--
When play dies it becomes the Game.
When sex dies it becomes Climax.

All games contain the idea of death.
			Jim Morrison's Poetry - The Lords - Notes of Vision