OT: TeX capacity exceeded

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Říjen 26 11:02:19 CEST 1999

Dne 23.10.1999 Michal Choura napsal

> Asi by tento dotaz mel byt vznesen spise v cstex na cs.felk.cvut.cz, patrne
> by se dostalo rychlejsi a spravnejsi odpovedi:-).

Ja vim, ale uz mam tech konferenci az dost a nerad bych se hlasil do dalsi
(trosku nebezpecne to hle rikat nahlas po te dnesni smrsti ohledne
sendmailu, ale risknu to).

> [...]
> format. To mu lze rici budto prepinacem -ini, nebo tim, ze jej zavolate
> jmenem initex (vsimnete si, ze initex je jen link na tex). Tedy pro
> pregenerovani formatu musite napsat napr. initex caplain, ale pozor, v
> nekterych pripadech je treba doplnit nejake dalsi parametry na prikazove
> radce. Pokud nechcete format pregenerovavat rucne, spustte program
> texconfig, coz je konfiguracni utilitka k teTeXu (teTeX je implementace
> TeXu), a nekde v menickach jiste najdete i moznost pregenerovat formaty.
> Dalsi moznost u teTeXu je prikaz fmtutil, kteremu na prikazove radce

Zkusil jsem fmtutil --all, ale bezvysledne. Limit zustal stejny, na
inkriminovany soubor ani nesahl. Pouziti initexu je mi stale zahadou.
Pregenerovani formatu jsem v teconfigu take nenasel (polozka formaty tam
je, ale jenom spusti vi /usr/share/texmf/web2c/fmtutil.cnf). Sice je nase
debata ted uz vicemene akademicka, nebol jsem problem nesystemove obesel
(poridil jsem si onen dokument z jineho zdroje, navic se zda, ze ne vsude
se s nim vyskytuje onen problem), ale stejne by me zajimalo, jak se ten
limit zvetsuje.

--
S pozdravem