Sendmail -->Cw

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Říjen 26 11:01:53 CEST 1999

# Nezbyva mi nez s Vami souhlasit.

Ooo, tak to prr, vsechny dotazy co jsem poslal do sendmail na linux.cz mi byly
zodpovezeny a netrvalo to nikde vice jak 24 hodin.

# Taky jsem se parkrat ptal v sendmail konferenci a nic.

Zalezi na tonu jak se ptate a take na formulaci vaseho problemu ci otazky.

# Domivam se tedy, ze to delaji lide spise ze zoufalstvi, nez z pohodlnosti ci
# nevedomosti.
# Jsem prihlaseny v obou, a jestli mi prijde ze sendmailu 10 denne, tak je to
# moc.

A proc tomu asi tak je? Protoze to tam nikdo neposila, on kdyby se na sendmail
ptal kazdy kde se ptat ma, tak se vam to zvysi z 10 na trochu vice ;-)

# Za to z linux ..... :))

Pokud se nekdo prihlasi do linux na linux.cz tak mu mam pocit Meta-FAQ prijde
postou (uz ani nevim, je to hoodne dlouho), ale i tak je to napsano dole
v kazdem mailu co tudy projde (URL kde si to ma precist, to ze si to neprecte
a pak ho nekdo zdrbe je jeho vec, jak tu jiz zaznelo pokud si neprecetl Meta-
FAQ tak mu neverim ze si zkusil `man neco`, /usr/doc/..., atp.)

!!! Meta-FAQ (odhlášení, archív a další) ... !!!
  Je to tu aj napsane, odhlaseni, archiv a dalsi, tak se proc se kazdy porad
pta? => protoze to necte, to je jednoduche

# Tento majl vyjadruje muj osobni nazor...

Tento asi taky kdyz sem to psal ja

  Zdravim,
    Robert Vojta

--