RH 6.1cz + Adaptec 2940UW

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Úterý Říjen 26 11:07:51 CEST 1999

Dobry den,
mam tu takovy problem tykajici se instalace RH6.1cz final na stroj
s vyse uvedenym SCSI radicem. Pri instalaci, ho instalacni sw
nadetekuje,
nahraje modul aic7xxx a... vytuh...
Vzhledem k tomu, ze na tom radici visi jenom paska => neni potreba k
instalaci, dovolil jsem si ten problem obejit.
Po kejklovani s fdiskem a rucnim mkswap-u se mi podarilo vse uspesne
nainstalovat, nicmene problem s radicem pretrvava i po bootu ihned
po instalaci.
Kernel tvrdi:
(scsi0) <Adaptec AHA-2944 Ultra SCSI host adapter> found at PCI 14/0
(scsi0) Wide Channel, SCSI ID=7, 16/255 SCBs
(scsi0) Downloading sequencer code... 413 instructions downloaded
----
a tim tuhne :(
Bohuzel moje zkusenosti se SCSI jsou mizive, mozna delam neco spatne ja,
poradi nekdo?

Jiri Novak
<bati na skodanet.cz>