Pocestovani Red Hatu

Milan Zamazal mz na pdm.pvt.net
Úterý Říjen 26 11:47:13 CEST 1999

    MK> Nicmene se musim zeptat: je nutne tento znak pouzivat, pokud
    MK> Tvuj klient zalamuje radky? Myslim si, ze jeho pouziti je
    MK> smysluplne tam, kde se ocekava nevyzpytatelne zalamovani na
    MK> strane klienta s cilem zajistit, aby nedochazelo k zalomeni tam,
    MK> kde je to nezadouci. Pokud to dela Gnus sam, pripadalo by mi
    MK> logictejsi, aby stejne inteligentne, jako tvrde mezery umistuje,
    MK> zalamoval radky treba i pri preformatovani. Pokud to delas ty
    MK> rucne, plati to same :)

Dělám to ručně, tvrdé mezery používám podobně jako se používá ~ v TeXu.
Nutné to používat je, protože jednak je jednodušší během psaní vkládat
tvrdou mezeru *na* odpovídající místo než mačkat enter *před* slovem, za
kterým je tvrdá mezera, a jednak přeformátování odstavce bez tvrdých
mezer "enterové" formátování rozhodí.  Přitom můj klient zohlednit
nezalamovatelná místa neumí (a nevím o žádném, který by to uměl), je to
dost velký problém technický (opět nezávisle na klientovi)
i algoritmicko-definiční (říct stroji, kde všude se zalamovat nemá).

Případnou další debatu na toto téma navrhuji převést do editors na linux.cz
nebo ji vést soukromě.

Milan Zamazal

--
http://www.freesoft.cz/~pdm