LILO: disk vetsi nez 8GB

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Říjen 26 15:07:05 CEST 1999

Myslim ze sa to asi tika mna.

Milos Prudek wrote:

> [...]

Ohladne mojho pisania som tu uz parkrat nieco pisal.

> Myslim ze v tomto pripade neni karani na miste. Autor zjevne pouziva
> pouze mekke i, a to zcela zamerne. Nejedna se u nej o nevzdelanost, ale
> o svetovy nazor :-)

Z casti mate pravdu vsade pisem _i_ ale ked si uvedomim ze tam mena byt
tak to opravim ale dedsinou po sebe moc neopravujem dlho to trva.

> BTW rozhodne to neni prvni clovek, ktery zamerne nepise y, a svou
> duslednosti je mi docela sympaticky :-)

Mal som tam aj jedno _y_! Ale statiscicky ked pisete len _i_ spravite menej
chyb ako ked ich kombinujete alebo pisete len _y_ co inak aj blbo vyzera.

P.S. v tomto maily som sa snazil (1 min) Vsimnite si tie _y_ (dufam ze si
spravne)

--
Jsou dve cesty, jak pristupovat
k psani pocitacovych programu: