LILO: disk vetsi nez 8GB

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Říjen 26 16:11:49 CEST 1999

Marek Blasko wrote:

> Myslim ze sa to asi tika mna.

> Ohladne mojho pisania som tu uz parkrat nieco pisal.

> Z casti mate pravdu vsade pisem _i_ ale ked si uvedomim ze tam mena byt
> tak to opravim ale dedsinou po sebe moc neopravujem dlho to trva.

> Mal som tam aj jedno _y_! Ale statiscicky ked pisete len _i_ spravite menej
> chyb ako ked ich kombinujete alebo pisete len _y_ co inak aj blbo vyzera.
>
> P.S. v tomto maily som sa snazil (1 min) Vsimnite si tie _y_ (dufam ze si
> spravne)

napadlo Vas nekdy, ze takovy mail je k nicemu, kdyz v nem chci vyhledat
nejake klicove slovo ??

Taky byste wsude mohl psat dwojite W ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...