ovladani PCI bridge v linuxu?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Středa Říjen 27 00:52:30 CEST 1999

Zdravim,

> 	mam takovy problem, ze potrebuji napsat driverek pro jednu
> ISA kartu do RT-linuxu (a i do DOSu). Potiz je v tom, ze karta
> pouziva dost nevsedni zpusob adresace a v pocitaci s PCI pusobi
> neprijemne komplikace (zejmena na PCI-PCI bridgi pro AGP).
> V podstate musim pred kazdym pristupem na kartu vypnout na PCI
> bridgi reakce a propousteni I/O operaci, vykecat se s moji kartou
> a na PCI bridgi opet povolit proposteni I/O operaci na podrizene
> sbernice. Jedine reagujici zarizeni na I/O operace musi zustat
> jen PCI-ISA bridge a ten musi propoustet adresni I/O prostor
> [...]

   Ja bych skoro mel sklony rici misto toho "dokud neexistovaly nesmysly
jako takovehle karty" :-))

   Muzete trosku podrobneji popsat, jak se tato karta adresuje?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"This message transmited on 100% recycled electrons."