ovladani PCI bridge v linuxu?

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Úterý Říjen 26 19:21:55 CEST 1999

	Zdravim,

	mam takovy problem, ze potrebuji napsat driverek pro jednu
ISA kartu do RT-linuxu (a i do DOSu). Potiz je v tom, ze karta
pouziva dost nevsedni zpusob adresace a v pocitaci s PCI pusobi
neprijemne komplikace (zejmena na PCI-PCI bridgi pro AGP).
V podstate musim pred kazdym pristupem na kartu vypnout na PCI
bridgi reakce a propousteni I/O operaci, vykecat se s moji kartou
a na PCI bridgi opet povolit proposteni I/O operaci na podrizene
sbernice. Jedine reagujici zarizeni na I/O operace musi zustat
jen PCI-ISA bridge a ten musi propoustet adresni I/O prostor
0x0000-0xffff.
Nezabyval se tu nekdo ovladanim a konfigurovanim PCI zarizeni?
Potrebuji to jednak vyresit v linuxu a i v DOSu (to jest vyhledat
PCI veci a bridge, zjistit ty reagujici na I/O operace a pred
komunikaci s moji kartou je povypinat a po vykecani zase zapnout).

Dokud nesmysly typu PCI, AGP a spol neexistovaly, tak byl bozsky
klid. Vse fungovalo jak melo. :-((

	Majkl (majkl na tesnet.cz)