linux router na 1.7M disketu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 27 08:14:56 CEST 1999

> Takze asi som vyriesil ten problem s disketou. Ked som vytvoril v linuxe
> disketu fd0u1722, tak som ju sice v NT videl aj mohol na nu pisat, ale
> nie na plnu kapacitu, kolko by malo ist. Preto aj ked som na nu dal
> syslinux, tak uz som sa na nu viac nepozrel.
> Spravil som to teraz takto:
> fdformat /dev/fd0u1680
> mkfs.msdos /dev/fd0u1680
> pod NT som nakopiroval VSETKY subory okrem ldlinux.sys,
> pod NT stale (v command prompte) som spustil syslinux.com -s a:
> strcil ju do mechaniky v druhej masine a reboot... a ejha, vsetko ide.
> [...]

predvcerom som sa s tym doma zaoberal.
program 2m (formatuje diskety v roznej velkosti) ma v helpe napisane, ze
standartne diskety akceptuje m$ do velkosti 1.72.
a ked si to preratas:
1680x1024=1720320
1720x1024=176120

bohuzial som sa vtedy dalej nedostal, lebo sa mi poslala fat tabulka na
130mb disku a bol som v kybli :-)

PS: ten disk mam len ako prenosny :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }