linux router na 1.7M disketu

Roka Juraj - Elef roka na valm.sk
Středa Říjen 27 08:58:39 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Jan Satko wrote:

> program 2m (formatuje diskety v roznej velkosti) ma v helpe napisane, ze
> standartne diskety akceptuje m$ do velkosti 1.72.
> a ked si to preratas:
> 1680x1024=1720320
> 1720x1024=176120
 ^^^^^^
       tu ma byt 1722

podstatne je to, ze tu ludia hovorili o 1722k diskete a mali by o 1680,
ak ma byt zachovana povodna myslienka LRP, aby to bolo na msdos
filesysteme ako system na jednu disketu.
Potrebujem ale poradit, co po upgrade kernelu z 2.0.x na 2.2.x
Okrem sietovych utilit robi problem aj mount, ktory nfs-ko nevie
mountovat, pretoze vraj mount je starsi ako kernel. Ale ked xcem novy
kernel, tak mi to vychadza nielen na upgrade sietovych utilit a mount-u,
ale aj glibc. Takze to vyzera na prekopanie celeho LRP. Bohuzial tu nikde
full x86 linux nemam a kompilovat to na sparcu je zbytocne. Nevie niekto
nieco o distribucii 3.0, ktora sa chysta? V niektorom Readme alebo TODO
to bolo spomenute.
					Elef.

P.S. Co sa tyka objemu informacii z tejto konfery... Tiez som mal
nutkanie sa odhlasit. Nie je normalne, aby mi za 1 mesiac prislo skoro
4.000 mailov (august), kde uzitocna informacia bola snad v 30%...
Co keby ludia najskor porozmyslali co idu pisat a nesnazili sa byt prvi,
ktori odpovedia? Potom je tu sice na otazku asi 10 odpovedi, z ktorych je
aj tak polovica zbytocnych, unahlenych etc... Ak by boli vsetky "k veci",
tak by tu nikomu nezavadzali temy ako sendmail a spol, pretoze by
nahradili ten balast okolo, aj ked urcite nie v plnej miere.
A co sa tyka tem mailov, tak by obcas vazne mal moderator zasiahnut (nic
proti nemu, ale otazky na MS sem vazne nepatria...)
No ale uz dlho pisem... that's all...

					Elef.
       Profesionalni vojaci jsou predvidatelni
             ale svet je plnej nebezpecnejch amateru.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk