linux router na 1.7M disketu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Říjen 27 09:22:18 CEST 1999

| Potrebujem ale poradit, co po upgrade kernelu z 2.0.x na 2.2.x
| Okrem sietovych utilit robi problem aj mount, ktory nfs-ko nevie
| mountovat, pretoze vraj mount je starsi ako kernel. Ale ked xcem novy
| kernel, tak mi to vychadza nielen na upgrade sietovych utilit a mount-u,
| ale aj glibc. Takze to vyzera na prekopanie celeho LRP. Bohuzial tu nikde

| full x86 linux nemam a kompilovat to na sparcu je zbytocne. Nevie niekto
| nieco o distribucii 3.0, ktora sa chysta? V niektorom Readme alebo TODO
| to bolo spomenute.

Doporucuji se prihlasit do konference LRP, tam se takovehle veci probiraji.
Nekteri lide uz to udelali komopletne za vas a jmenuje se to Kilimanjaro.
Vyhledavacem to nenajdete, ten vas porad haze nekam do afriky...

<šmik>

>     could anyone please tell me if it is possible
> to use kernel 2.2.x versions with LRP?
>
> Do I need to apply patches? If yes, which?
>
> Thank you in advance,
> Roland Schwarz

You will need to see the Kilimanjaro project, linked
to on my page at http://lrp.c0wz.com

</šmik>

Mi to nefungovalo (@#$%^&*), ančež jsem od něj vyzvěděl, že to jde taky
přes
www.c0wz.com/lrp

| 					Elef.
|
| P.S. Co sa tyka objemu informacii z tejto konfery... Tiez som mal
| nutkanie sa odhlasit. Nie je normalne, aby mi za 1 mesiac prislo skoro
| 4.000 mailov (august), kde uzitocna informacia bola snad v 30%...

Ctu jen hlavicky a mazu (del je dost pouzivana klavesa). Kdyz me hlavicka
zaujme, nahlednu nebo prectu. Kdo by to mel vsecko cist! Viz i meta-faq,
kde rikaji, ze hlavicka je pomalu dulezitejsi nez zprava, coz jim davam za
pravdu.

| A co sa tyka tem mailov, tak by obcas vazne mal moderator zasiahnut (nic
| proti nemu, ale otazky na MS sem vazne nepatria...)

aneb trefena husa:

sorry, ale kde jsem se mel zeptat, kdyz MS mi rekli ze "je to na webu" a na
webu nebylo nic k nalezeni, ali kdyz jsem prolezl jejich FTP odshoradolu a
jeste jednou reverzne. Jedini aspon trochu schopni lidi jsou u linuxu.
(znate ten vtip o letadle kteremu se porouchaly budiky...kde jsem? No prece
v letadle znela odpoved)

| No ale uz dlho pisem... that's all...

taky tak.

             Jaroslav Lukesh, K-net