Bridging

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Říjen 27 10:05:03 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> Bridging mini-HOWTO jsem si precetl (a Bridge+Firewall
> miniHOWTO jsem proletl ale zatim nevstrebal :-) a nejsou mi jasne
> nektere veci:
>
> 1. Bridge funguje na jake urovni? Je to presypavani Ethernet ramcu,
> nebo IP paketu? Jinymi slovy, NetBEUI se skrz bridge siri, i kdyz
> ho linux neumi/nema zakompilovan?

   Bridging funguje na linkove urcovni, cili je to presypavani Ethernet
ramcu. Cili NetBEUI projde.

> 2. Ve stroji se tremi sitovkami, lze bridging spustit jen mezi
> _dvema_ z nich? eth1 a eth2 jsou spojeny bridgem, na eth0 se
> smeji dostat jen IP pakety podle routovaci tabulky.

  To jde.

> 3. Kde prichazi do hry IP firewall pri bridgeovani? (Trochu to souvisi
> s bodem 1.)

   Nikde. Bridging je zcela transparentni.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========