Bridging

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 27 10:13:40 CEST 1999

> 1. Bridge funguje na jake urovni? Je to presypavani Ethernet ramcu,
> nebo IP paketu? Jinymi slovy, NetBEUI se skrz bridge siri, i kdyz
> ho linux neumi/nema zakompilovan?
> 2. Ve stroji se tremi sitovkami, lze bridging spustit jen mezi
> _dvema_ z nich? eth1 a eth2 jsou spojeny bridgem, na eth0 se
> smeji dostat jen IP pakety podle routovaci tabulky.
> 3. Kde prichazi do hry IP firewall pri bridgeovani? (Trochu to souvisi
> s bodem 1.)

ked to bridge, tak posiela data iba tym strojom o ktorych MAC-adresach
vie, ze su skovane za nim a ze im to ma dorucit. pokial im to nepatri, tak
im to ani nedoda. v podstate funkcia switchu.
ked je ten linux bridge, vtedy IMHO nevie co je samba,tcp/ip,NETBEUi a co
nie, zaujima ho len MAC-adresy.

ked chcete firewallovat, tak asi jedine MAC adresy :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }