Mirne OT: linux a dobra CDROM mechanika s nastavitelnou rychlosti ?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Říjen 27 11:22:05 CEST 1999

On Tue, Oct 26, 1999 at 04:22:19PM +0100, Frantisek Dufka wrote:

> Buhuzel jsem zjistil, ze v mem okoli nejde koupit nic co neni mensi nez 40x :(
> Tyhle CDROMky me ale pripadaji vsechny absolutne nepouzitelne.
> Huci to jak vrtulnik a kazdou chvili se to zastavi takze pri necem, co
> pristupuje na mechaniku jenom obcas, dlouho trva nez se zase roztoci. Typicky

  Ja jsem taky chtel v tichu poslouchat mp3ky, tak jsem si k jedne 40x,
  ve ktere mam cd s programem nebo helpy koupil jeste Creative Infra 5400 (32x).
  Ma nejen infra ovladani (bohuzel zatim ovladac jen pro widows) ale
  hlavne kouzelny cudlik, ktery z ni udela 6x (bez huceni).

  Ve Widows super. Ale v Linuxu z ni nemuzu mountovat at je sama nebo jako
  slave :-(. Uz jsem o tom psal, ale nikdo neporadil, tak to bude asi
  v mem boardu Tekram BX :-(. Ale nekodo mi odpovedel (zapomnel jsem,
  bohuzel jmeno a ted jsem liny to hledat ;-), ze ma ke spokojenosti
  Creative 6000 40x (doufam, ze ma stejny cudlik) na Linuxu.

  Jestli si ji vyberete, radsi si ji predem zkuste...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."