Mirne OT: linux a dobra CDROM mechanika s nastavitelnou rychlosti ?

Středa Říjen 27 14:17:14 CEST 1999

Ferdinand Prantl (Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz) wrote:
:   Ja jsem taky chtel v tichu poslouchat mp3ky, tak jsem si k jedne 40x,
:   ve ktere mam cd s programem nebo helpy koupil jeste Creative Infra 5400 (32x).
:   Ma nejen infra ovladani (bohuzel zatim ovladac jen pro widows) ale
:   hlavne kouzelny cudlik, ktery z ni udela 6x (bez huceni).
:
:   Ve Widows super. Ale v Linuxu z ni nemuzu mountovat at je sama nebo jako
:   slave :-(. Uz jsem o tom psal, ale nikdo neporadil, tak to bude asi
:   v mem boardu Tekram BX :-(. Ale nekodo mi odpovedel (zapomnel jsem,
:   bohuzel jmeno a ted jsem liny to hledat ;-), ze ma ke spokojenosti
:   Creative 6000 40x (doufam, ze ma stejny cudlik) na Linuxu.

Ja jsem psal ze mam tu 6000 (40x). Cudliku na ni je pozehnane, ale ze by
byl nejaky na zpomaleni to nevim. I kdyz... je tam jeden nadepsany Mode
a u toho nevim co dela. Mozna vazne zpomaluje a ja si toho jen nevsiml.
Zpomalovat ta cdromka evidentne umi, protoze jsem si sehnat software pro
windows, ktery umi na cdromkach nastavovat rychlost. A kdyz na te sve
nastavim 8x, je uplne ticho.

Leos Bitto