Maildir-y, pine

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Říjen 27 10:41:45 CEST 1999

Chceme prejst s mailom na nasej fakulte (cca 1500 userov) z vms na linux.
Nie so vsetkym si viem rady, preto prosim o komentar.

Dorucovat bude qmail asi do ~/.Maildirs/Maildir. Existuje standardne
miesto pre kolekciu Maildirov v ~ (ako mail pre mboxy), ktore by som mal
pouzit miesto .Maildirs?

Z klientov to vyzera na Pine, kvoli interface co zvladnu aj tetusky, ale
ak mi viete poradit iny s rovnako dobrym ovladanim, budem vdacny. Tiez
pomoze odkaz na preklad pine do cs, ale najma hladam skusenosti zo
spoluzitia pine a Maildirov - pouzivate to niekto? Ako (ne)funguju foldery
sent-mail, postoned-msg atd.?

Vopred vdaka.

--
jozef  :-)