Maildir-y, pine

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Říjen 27 11:47:54 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Jozef Hitzinger wrote:

> Chceme prejst s mailom na nasej fakulte (cca 1500 userov) z vms na linux.
> Nie so vsetkym si viem rady, preto prosim o komentar.
>
> Dorucovat bude qmail asi do ~/.Maildirs/Maildir. Existuje standardne
> miesto pre kolekciu Maildirov v ~ (ako mail pre mboxy), ktore by som mal
> pouzit miesto .Maildirs?
>
> Z klientov to vyzera na Pine, kvoli interface co zvladnu aj tetusky, ale
> ak mi viete poradit iny s rovnako dobrym ovladanim, budem vdacny. Tiez
> pomoze odkaz na preklad pine do cs, ale najma hladam skusenosti zo
> [...]

   Nechci nic rikat, ale v Unixu se standardne dorucuje do
souboru /var/spool/mail/<login>. Odtud si to klienti vyzvedavaji a kam si
to ukladaji je uz celkem jejich vec.

  Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========