dns a multihomed

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Říjen 27 13:57:55 CEST 1999

No jiste, ja si zpravu nejprve prectu a potom na ni, kdyz chci reaguju. To
alespon v mem pripade obnasi toto :
vybrat volbu reply a napsat opoved. Proc mam znovu rolovat celou zpravou kdyz
to neni nutne. Pokud neodpovidam na jedinou konkretni vetu v dotazu, tak to
snad nemusi vadit. K tomu aby bylo rozpoznano co je odpoved a co otazka slouzi
prece uvozeni otazky (quote ) nejakymi znaky na kazdem radku, jak tomu ve
vetsine odpovedi byva. Je to otazka zvyku. Proc bych mel nutit nekoho psat
odpovedi na zacatek jen proto ze jsem si na to zvykl  nebo ze se mi to libi ?
Dulezite prece je aby bylo jasne, co je odpoved a co dotaz, a to je, v pripade
mych odpovedi, zaruceno prave onim komentarem. V cem je problem ?
Daleko dulezitejsi je snad obsah sdeleni. Mate li neco k obsahu, prosim to je
jina.

Michal

--
Michal Weinfurtner