Kam psat odpoved (bylo Re: dns a multihomed)

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Říjen 27 14:03:15 CEST 1999

Nemám na mysli rolování při odpovědi, ale jen při čtení...
Problém není ani s rozlišením, co je odpověď...

V každém případě nikoho k ničemu nenutím, jen reaguji na to, že někdo označil
psaní odpovědi na začátek jako _zlozkyk_ . . . s čímž nemohu souhlasit.

Mám tu nyní cca 2500 emailů. Pochopitelně tříděné podle předmětu. Když si je
čtu, tak vidím bez rolování prvních cca 15 řádků. Podle dotyčného, který
označil psaní odpovědi na začátek jako zlozvyk bych u každého emailu musel vždy
odrolovat otázku, kterou jsem právě dočetl v předchozím emailu, abych se vůbec
dostal k přečtení něčí odpovědi. Proto nemohu souhlasit s označením _zlozvyk_!

Pokud mne nějaký thread zajímá, tak buď vím, o čem se právě mluví a
pochopitelně mi stačí odpověď - když je na začátku, mám ji hned. Pokud do
threadu nastupuji později, tak je to můj problém a tak si musím zarolovat
níže, abych se dostal do obrazu. Neznám emailového klienta, který by
zobrazoval náhled konce zprávy místo začátku... :)

Slávek.