dns a multihomed

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Říjen 27 14:16:58 CEST 1999

Změnil jsem označení threadu na: Kam psát odpověď, kde jsou víceméně i
poznámky k vašim bodům... ;)

Snad jen k bodu 1. - pokud vím, tak v Meta-FAQ k tomuto problému naštěstí nic
není. Kdyby bylo, tak nevím, kde bych hledal emailového klienta, který zobrazí
v náhledu konec zprávy, místo začátku. Ale ještě tak, abych náhodou neviděl
jenom několikařádkovou signaturu, hlášení PGP, apod. :)