dns a multihomed

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Říjen 27 14:29:34 CEST 1999

weinfurt na securities.cz (Michal Weinfurtner) writes:

> No jiste, ja si zpravu nejprve prectu a potom na ni, kdyz chci reaguju. To
> alespon v mem pripade obnasi toto :
> vybrat volbu reply a napsat opoved. Proc mam znovu rolovat celou zpravou kdyz
> to neni nutne. Pokud neodpovidam na jedinou konkretni vetu v dotazu, tak to
> snad nemusi vadit. K tomu aby bylo rozpoznano co je odpoved a co otazka slouzi
> prece uvozeni otazky (quote ) nejakymi znaky na kazdem radku, jak tomu ve
> vetsine odpovedi byva. Je to otazka zvyku. Proc bych mel nutit nekoho psat
> odpovedi na zacatek jen proto ze jsem si na to zvykl  nebo ze se mi to libi ?
> [...]

Problem je vetsinou v tom, ze v konferencich se casto odpovida i na
odpovedi. Pokud pouzijete vas zpusob, tak se velice spatne hleda hlava
pata celeho mailu.

Pokud pouziji priklad z literatury, tak pri konverzaci se take nedrive
pise otazka a pak odpoved na ni, text je chronologicky setriden od
zacatku do konce. Proste to dava smysl.

Pokud mate problemy s rolovanim, tak vetsina editoru
podporuje veci jako skok na konec textu. Nehlede na to, ze muzete
vpisovat odpovedi do textu otazky a ne vsechno dohromady na zacatku.

Brno, Czech Republic