dns a multihomed

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Říjen 27 14:23:17 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999, Michal Weinfurtner wrote:

> [...]
> snad nemusi vadit. K tomu aby bylo rozpoznano co je odpoved a co otazka slouzi
> prece uvozeni otazky (quote ) nejakymi znaky na kazdem radku, jak tomu ve
> vetsine odpovedi byva. Je to otazka zvyku. Proc bych mel nutit nekoho psat
> odpovedi na zacatek jen proto ze jsem si na to zvykl  nebo ze se mi to libi ?
> Dulezite prece je aby bylo jasne, co je odpoved a co dotaz, a to je, v pripade
> mych odpovedi, zaruceno prave onim komentarem. V cem je problem ?
> Daleko dulezitejsi je snad obsah sdeleni. Mate li neco k obsahu, prosim to je

Jenze presne o to jde - pokud budu mit neco k obsahu, tak na to budu
reagovat, ale pak zase nekdo muze mit neco k obsahu me reakce a bude na ni
reagovat svou poznamkou, to se zase nebude libit me, tak odpovim a nakonec
se s tim presuneme do konference o kryptografii, protoze to bude vypadat
zhruba takto:

>ale ne, s tim puvodnim souhlasim, ale ten sendmail bych tam nedaval ...
ZM-> zkuste to nahodit jako daemona ..
ZM-> me to vzdycky zabralo.
>ZM-> || BTW zkousel to nekdo pres ISDN??
>ZM-> || me se to porad nedari rozchodit, v logu mam nasledujici:

Zpravy podobne ^^^ se na konferenciobcas objevi, cist se proste nedaji -
nekdo reaguje pred to, nekdo za to ...

A tak dale, neni absolutne videt, kdo na co odpovida, rozlustit to z toho
obvykle jde, ale stoji to mnohem vic usili a casu, nez tu obrazovku proste
odskrolovat (vetsina klientu to snad ma na ENTER nebo MEZERNIK) ...
Navic si sikovna reseni problemu ukladam do specialniho folderu ... je tam
krasne videt:

> To bude tim, ze mate spise problem cislo 2
Problem cislo 2 vyreste takto ...

Navic prece nemusite kopirovat v odpovedi celou otazku! Vyrezte pozdravy,
vyhodte zbytecne radky, ohodte signatury (to take hodne klientu dela
automaticky) a malo-ktery email bude na vice nez 2 obrazovky!

Odpovidat pred prispevky ROZHODNE NE! Na nekterych zahranicnich
konferencich je to pokladano za naprostou neslusnost a delaji to predevsim
zacatecnici -> pokud nechcete odpovidat ZA, tak radeji nekopirujte zpravu
vubec a proste jenom odpovezte ...

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /