Mirne OT: linux a dobra CDROM mechanika s nastavitelnou rychlosti ?

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Říjen 27 15:40:30 CEST 1999

> Ja jsem psal ze mam tu 6000 (40x). Cudliku na ni je pozehnane, ale ze by
> byl nejaky na zpomaleni to nevim. I kdyz... je tam jeden nadepsany Mode
> a u toho nevim co dela. Mozna vazne zpomaluje a ja si toho jen nevsiml.
> Zpomalovat ta cdromka evidentne umi, protoze jsem si sehnat software pro
> windows, ktery umi na cdromkach nastavovat rychlost. A kdyz na te sve
> nastavim 8x, je uplne ticho.

  Jasne, to je on (vpravo vedle infra-cidla).
  No, ticho to je, dokud nenarazi na spatne citelne CD (jedno takove mam)
  - pak se chvili snazi a kdyz to nejde, prepne se na vyssi rychlost.

  Nemuzu najit ani na creativech ani na tucows apod. programek na nastaveni
  rychlosti, mohl byste napsat, kde roste ? (sorry, ze jsem zapomnel Vase
  jmeno s 6000 ;-)

    diky,

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."