Bordel v instalaci RH6.1

Tomáš Mrázek xmrazek na scully.ascs.muni.cz
Pátek Říjen 29 00:16:36 CEST 1999

On 18 Oct 1999 12:08:47 +0100, moje <pmoje na scova.vabo.cz> wrote:
>Taky jste se nekdo setkal s tim, ze pri instalaci
>RH6.1 se nainstalovalo neco uplne jineho nez
>jste chteli (napr gnome navic ke KDE), a naopak aby jste si
>mohli pohrat tak se neco nenainstalovalo kompletne
>(treba samba).
>Kde je asi pricina ?
>A nemluce o graficke instalaci kde mys jede na heslo
>a v textove zmizely informace o baliccich a o jejich velikosti.

Me se nainstalovalo pouze to, co jsem chtel. Zvolil jsem custom
instalaci.
Akorat by me zajimalo jakym zpusobem se vybiraji balicky, ktere jsou
pri custom instalaci defaultne zaskrtnute. Napriklad jsem nemel
zaskrtnut balicek basesystem, dev atd. bez kterych by se asi Linux
neobesel :-) Takze jsem tyhle zakladni balicky musel zaskrtnout rucne.
Mozna, ze by se stejne naistalovaly diky zavislostem, ale to jsem
radeji nezkousel.

Co se tyce mysi, jela bez nejmensich problemu.
Mam Genius Netmouse Pro (PS/2)

-- Tomas Mrazek | Faculty of Informatics, Brno | xmrazek na fi.muni.cz --

Software is like sex;
  it's better when it's free.
    --- Linus Torvalds